Jamuan Raya Ofis

Hari ini punyalah ndak efisiennya. Manakan tidak, ada jamuan di ofis ni. Mula jam 9 pagi sampai sepanjang hari. Jadinya, makan sepanjang harilah… Hahahhaha.. Siap ajak Puan Dongan makan lunch skali lagi.. Makanan punyalah banyak!!!!! Fuh! Macam-macam ada….

Sangat meriah ok jamuan ni! Semua orang berpakat-pakat masak. Ada lemang, lemang jagung, nasi beriyani, lontong, nasi impit, kuah kacang, sate daging, sate ayam, rendang daging, rendang ayam, roti jala, kuih-muih, biskut raya, dadih dan macam-macam lagilah…

Sia dengan berbesar hati meng’offer” masak rendang daging (nota: tuh jak pun yang sia tahu masak lauk-pauk raya ni.. kah kah kah). Nasib baiklah kawan-kawan sepejabat cakap rasanya ok. Hehehhe…. Bukan senang ooo mau memasak rendang bila ada anak kecik ni. Iyalah, baru kacau bumbu rendang tu, Aimee sudah merengek mau menetek. Barulah sia paham kenapa orang cakap kalau ada anak kecik ni banyak kerja boleh tertangguh. Nasib baik ada Hubby tolong kacaukan. TQ Ayah!

Cerita banyak-banyak pun ndak guna kan. bagus kita layan gambar…..

Orang-orang kuat AJK menghias sebelum jamuan bermula

Orang-orang kuat AJK menghias sebelum jamuan bermula

Susun-susun makanan

Susun-susun makanan

Sebelum makan, bergambar beramai-ramai dulu

Sebelum makan, bergambar beramai-ramai dulu

makan time

makan time

makan time lagi

makan time lagi

Inilah kami di Unit Kualiti, DOkumentasi & Khidmat Sokongan

Inilah kami di Unit Kualiti, DOkumentasi & Khidmat Sokongan

Bunga-bungaan di unit kami

Bunga-bungaan di unit kami

And last but not least…

Kami sebilik bersama dengan bos kesayangan kami.. ehehhee...

Kami sebilik bersama dengan bos kesayangan kami.. ehehhee...

2 Responses

  1. aweng..ko keje mane skang nih?

  2. adui hai… aku paling malas nak jawab soklan ni.. ko teka ar.. kalau betul, aku delete comment ko. kalau salah, aku biar jer… teka jangan x teka…

    btw, asal ko nak tahu? ni mesti projek ko ada kait mengait dengan ofis aku kan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: